Alžběta vystudovala jednooborovou psychologii na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Absolvovala dlouhodobý psychoterapeutický výcvik v kognitivně-behaviorální terapii a několik dalších výcviků a školení. Konkrétně Performance Tuning koučování v oblasti školství, Psycholog ve zdravotnictví, Škola a mimořádná událost, Práce se třídním kolektivem, Vedení skupin pro děti s ADHD, Jak poznat mimořádně nadané dítě a jeho potřeby, Problémy v oblasti výchovné činnosti školy, práva, povinnosti školy, rodičů, dětí a žáků a další.
Pracovala jako dobrovolník v Maltézské pomoci, kde se věnovala činnosti s dětmi ze znevýhodněného prostředí, handicapovanými osobami i se seniory, dlouhodobě pracuje jako dobrovolník v internetové poradně iPoradna.
Už během studia na vysoké škole začala pracovat v Krajské pedagogicko-psychologické poradně ve Zlíně, poté pracovala jako školní psycholožka na Základní škole v Otrokovicích a paralelně pracovala ve své soukromé praxi, které se věnuje doteď. Mimo to působí jako lektorka seminářů.
Alžběta se věnuje terapeutické práci s dětmi od 8 let, s dospívajícími i dospělými, kteří se ocitnou v náročné životní situaci. Nejčastěji se věnuje poradenství v oblasti výchovných obtíží, nízkého sebehodnocení, úzkosti, či vyhoření a následné sebepéče, přičemž vychází z principů kognitivně-behaviorální terapie, tedy krátkodobé a strukturované terapie zaměřené na řešení konkrétních problémů a potíží a na dosahování specifických, předem definovaných cílů, kdy je základem terapeutického vztahu otevřená aktivní spolupráce.
Konzultuje v českém jazyce.