Stanislava absolvovala bakalářské studium v oboru Žurnalistika na Filozofické fakultě Univerzity Palackého a magisterské studium v oboru Speciální pedagogika na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého. Navštěvuje dlouhodobý psychoterapeutický výcvik v psychodynamické psychoterapii SUR. Absolvovala i několik dalších výcviků a školení, například Trauma a následky – terapeutický přístup založený na somatickém a symbolickém fokusování, Improvizující terapeut, Rodinná diagnostika a terapie, Rodinná Gestaltterapie, Psychohygiena pomocí techniky TRE – napětí, stres a trauma uvolňující cvičení, Vzdělání lektorů a mentorů a jiné. Stanislava má 17 let praxe ve školství, kde působila nejen jako speciální pedagog, ale také jaké metodik prevence, mentor a lektor. Následně pracovala jako etoped a terapeut v zařízení ústavní výchovy k dětem a dospívajícím.
V terapeutickém procesu vychází z osobní zkušenosti, že posunout, růst a měnit se můžeme nejlépe ve vztazích, které navozujeme, pěstujeme a budujeme. Terapeutický vztah je zde založen na autentičnosti a pravdivosti. Při práci s klienty řeší témata jako je práce s emocemi, poruchy osobnosti, narušené sebevnímání, sebehodnota, hledání identity a existence, experimentování a závislostní chování, problémové chování dětí a adolescentů, narušené komunikační vzorce, traumata a poruchy vztahové vazby, šikana a násilí ve vztazích. Konzultuje v českém jazyce.